Site for biz ua – Maksym Myroshnyk

Site for biz ua – Maksym Myroshnyk

Сайт для бізнесу в Україні – Максим Мирошник

Комплексний аудит сайту

Перелік містить більшість характеристик які варто оцінити, але кінцевий звіт по Аудиту сайту може містити і інші пункти не вказані тут, так як може бути специфіка в галузі де ви працюєте. Окремі пункти будуть виключені з фінального звіту через відсутність їх впливу на результати, але всі вони проходять перевірку.

Замовивши Комплексний аудит сайту ви отримаєте:

  1. Повний технічний аналіз сайту
    1. Оцінка домену і структури веб-ресурсу
    2. Перевірка хостинг-провайдера, можливості серверу
    3. Мета-теги, HTML валідність, перевірка на віруси
    4. Унікальність текстів та зображень, відповідність змісту
    5. Інші фактори прямого і опосередкованого впливу
  2. Пошуковий SEO аудит
    1. Комерційні показники, довіра пошукових систем
    2. Вхідні посилання на сайт та вихідні
    3. Правильність зв’язків між сторінками
    4. Аналіз запитів користувачів та тих запитів, що просуваються
    5. Соціальні фактори, поведінка на сайті
  3. Експертиза Web сайту
    1. Юзабіліті аналіз, динаміка відвідуваності
    2. Маркетинговий аудит, оцінка видимості
    3. Аналіз конкурентів та специфіки бізнесу
    4. Дослідження поточних та потенційних клієнтів
    5. Історія та репутація сайту, невикористані можливості, і це ще не все…

Технічний аналіз – комплекс робіт на виявлення помилок, що виправити не складно, а результат просування від них вищий на коротких відрізках часу.

Повний технічний аналіз сайту включає: (етап I)

Структура сайту – загальний аналіз

Оцінка домену (накопичені характеристики) / Якість обробки файлів сервером, перевірка хостинг-провайдера

Аналіз зв’язків сторінок сайту (перелінковка), оптимізація внутрішніх посилань (навігаційні ланцюжки, індексація переліків, робота з фільтрами)

Оптимізація URL (формування статичних з динамічних, перевірка на зручність сприйняття людиною та для цілей просування) / Формування карти сайту (HTML, XML карти, карти зображень, відео-матеріалів)

Перевірка багатомовності сайту і типу її реалізації / Фавікон і логотип

Внутрішній аналіз сайтутехнічна складова

Файл Robots.txt (коректність налаштування), налаштування 301 переадресування / Формування вірних http-заголовків та канонізація URL

Обмеження індексації окремих сторінок пошуковими роботами / Оптимізація посилань з сайту (зовнішніх) / Дублікати сторінок (технічні дублі з “/” та однакові сторінки – адреси в різні категорії)

Оптимізація коду і швидкості завантаження сайту, встановлені лічильники і рекомендації роботи з ними / Якість роботи пошуку на сайті і сторінки помилок (404 помилка, 50X)

Актуальна версія CMS, теми оформлення (якщо шаблон), плагінів і віджетів, інші небезпечні фактори / Циклічні посилання (Хлібні крихти) / Проблеми коментарів на сайті та форм для них (Посилання replytocom з коментарів та наскрізний чат на сайті)

— II — : змістова складова

Структура заголовків на сторінці, зайві шортлінки / Теги (Title, H1, H2-H3) і мета-теги (Description) – релевантність та привабливість для клієнтів, застраіла розмітка / Розмір контенту та правильне використання strong, em, нумеровані і маркеровані списки / Дескриптор і УТП, тригери

Перевірка на віруси / Форми на сайті (перевірка працездатності) і захищеність https / Присутність чорних методів оптимізації внутрішніх і зовнішнього просування забороненими методами

Тексти на сайті: Відповідність текстів новим алгоритмам / Переповненість виділеннями, стилями, маркерами / Тексти для людей та LSI-копірайтинг (наповненість текстів ключовими запитами), часті слова на сторінці що заважають основним запитам / Перевірка на переспам (спамність), корисність, якість, необхідність, конверсійність, відповідність змісту, унікальність текстів на сайті, відсутність помилки змішування латиниці і кирилиці в словах (a-а, o-о, інші)

Зображення на сайті: Зображення що відкриваються на окремій сторінці / Аналіз унікальності малюнків та інших інтерактивних матеріалів (анімація, відео, кнопки з інших ресурсів) / Оптимізація зображень (адреса, атрибути alt та title, розмір файлів)

Мікророзмітка інформації на сайті (контактів організації, профілів в соціальних мережах, логотипу компанії, товарів, відгуків та рейтингу) / Протокол Open Graph

Налаштування систем web-аналітики

Google Analytics (Ecommerce, Search Console) / Звіти в My business

Яндекс.Метрика (Яндекс.Вебмастер)

Google Tag Manager (відслідковування подій) / Цілі в системах аналітики, контроль доступності сайту та помилок 404


SEO аудит – це перевірка відповідності сайту вимогам і рекомендаціям пошукових систем для більш якісного просування – в першу чергу через довіру на тривалий час.

Професійний пошуковий SEO аудит містить: (етап II)

Комерційні показники

Інформація про компанію, організацію, підприємця / Контакти і реквізити, читабельність назви і домені (запам’ятовуваність)

Реклама на сайті, банери, pop-up вікна, повноекранна реклама, знижки і акції / Справжність фотографій товарів і їх якість, рівень виконання малюнків і їх комерційна цінність

Асортимент, деталізація товарів, відгуки, інші додаткові дані для підвищення конверсії / Доставка, підтримка, гарантії, консультація; Перевірка підтримки якщо є, швидкості відповідей на запити

Різноманіття в контенті: текст, малюнки, відео, документи, таблиці, презентації, інфографіки, ілюстрації та схеми

Інтеграція з пошуковими системами і їх довіра

Підтвердження інформації для пошукових систем – авторитетність / Тривалість роботи сайту (вік сайту), відсутність санкцій та регіональність

Проблеми подвійних адрес (кілька доменів з однаковим змістом) – дзеркала сайту в інтернеті / Редіректи оформлені вірно (з та без www / з та на http-https чи навпаки)

Різниця у якості і кількості видачі пошуковими системами (аналіз індексації) / Наявність технічних сторінок в пошуку

Оцінка видимості в пошукових системах та перевірка на можливі фільтри, санкції на сайті, бан ресурсу / Динаміка відвідуваності (за день, тиждень, місяць, сезонність)

Вхідні посилання та вихідні

Вхідні посилання з позитивним і негативним змістом / Наявність сайту в авторитетних каталогах, бізнес ресурсах

Аналіз донорів та якості посилань, тенденції до зростання чи падіння позицій / Зовнішні фактори оптимізації

На сайти якої якості вихідні посилання / Наявність посилань що не працюють

Зв’язки між сторінками / Запити користувачів та просування

Порівняння фактичних з тими, що мають бути і приклади “на що робити акцент” для кращої оптимізації (на основі конкурентів)

Правильне виставлення пріоритетів, розподіл посилань / Робота всіх меню сайту

Аналіз структури розділів та вкладеності сторінок / Формування шляхів руху по сайту (конверсійних)

Вивчення того, як клієнти бачать специфіку діяльності / Порівняння з тими запитами, що просуваються

Соціальні фактори та інтеграція соцмереж / Поведінка на сайті

Like/share-кнопки соціальних мереж / Follow-кнопки груп в мережах

Накопичена історія соціального впливу, оцінка роботи з нею / Тренд та можливості до покращення

Непрофесійна інформація та негативні фактори з заповнених профілів / Їх актуалізація та свіжість інформації

Вивчення точок входу і виходу / Конверсії та незавершені цільові дії (оцінка правильності цілей)

Поведінка на сайті (час, зацікавленість, релевантність сторінок запитам) / Дубльований зміст з тексту вбудованих лент (пости соціальних мереж)


Експертиза сайту – це глибоке опрацювання сайту направлене на його вдосконалення в цілях маркетингу, будування бренду для кращого сприйняття клієнтами.

Експертиза Web сайту складається з: (етап III)

Юзабіліті аналіз

Швидкість завантаження на різних пристроях і проблеми відображення / Мобільність сайту і розміщення елементів для малих екранів

Залучення сторонніх фахівців: Зручність користування – інтуїтивна зрозумілість і простота / Зручність каталогу, зрозумілість розділів, налаштувань сортування і відбору / Швидкість доступу до важливої інформації, послуги, товару / Повнота наповнення сторінок інформацією (малоконтентні та малоінформативні), простота оформлення замовлення

Проблеми загальні: Граматика та грамотність в текстах, зайві символи, ВОМ та інші знаки / Аналіз розділу новин, блогу, акцій, пропозицій та інших / Витриманість дизайну, фактори що відволікають, технічна правильність зв’язків між сторінками / Контраст кольорів тексту, блоків, елементів. Доступність шрифту для читання, зайві елементи, відсутність важливого функціоналу / Зрозумілість анкорів в посиланнях / Перевищена частота елементів, зайві технічні рішення не однорідного характеру, непотрібні деталі

Маркетинговий аудит

Незалежна оцінка готового продукту, послуги в “упаковці” / Оцінка роботи компанії по вивченню потреб клієнтів і відповідність їй

Відповідність головним принципам маркетингу, не явні проблеми / Розвиток бренду, популяризація послуги, фактори унікальності сервісу / Час публікації новин, інформації, інших матеріалів і професіоналізм в них / Простота форм для заповнення і підписка на розсилку чи інформування

Позиціювання команди, фахівця чи сервісу / SWOT-аналіз і маркетинговий план – якщо складалися то чи були дотримані при розробці (не аналіз якості складених документів – вважається, що вони вірні, а відповідність їм в інтернеті загалом – загальна присутність не лише на сайті)

Відсутність головного акценту, продукту чи вигод та наявність УТП / Привабливість і коректність Email-маркетингу (відслідковування дій); результативність для сайту, зрозумілість і зручність листівок чи брошур

Аналіз конкурентів / Дослідження клієнтів

Вивчення специфіки бізнесу / Сильні та слабкі сторони прямих конкурентів – лише аналіз активності, інструментів і джерел трафіку (не розробка маркетингового плану)

Непрямі галузеві конкуренти, кращі маркетингові реалізації продукту (послуги) / Ефективність контекстної реклами в гугл та яндекс вашого і сайтів конкурентів (пошук кращого співвідношення ціна-якість для обходу конкурентів)

Відношення ресурсу замовника до конкурентів (перемежування запитів) / Ефективність контекстної реклами в гугл та яндекс вашого і сайтів конкурентів

Потенційні клієнти (аналіз стану залучення та нові шляхи під специфіку) / Аналіз методів та якості роботи з клієнтами

Історія та репутація сайту, невикористані можливості

Загальна репутація в інтернеті (як роботодавця, як постачальника, як сервіс) / Справжність відгуків, оцінка достовірності

Можливості до покращення, підсилення / Приховані проблеми, недоліки бізнес-сайту

Рекомендації до застосування (з досвіду кращих у сфері) – додаткові / Упущені можливості та глибоке опрацювання індивідуальних показників і цілей, які вас цікавлять в першу чергу

Інші рішення, що можуть прийти в роботі індивідуально під потреби замовника (приклади ефективних заголовків сторінок під тематику діяльності, кращі варіанти опису сторінок)


Легко помітити взаємозв’язки між окремими пунктами – це потрібно для їх розгляду в різних аспектах.

ПОВТОРЮСЬ: Не всі з вказаних вище пунктів будуть розкриті у висновку для вашого Web ресурсу, але точно будуть розглянуті мною. Це пов’язано з тим, що в звіті я акцентую увагу лише на суттєвих показниках і змінах, які у вашому бізнесі на конкретному проекті матимуть відчутний вплив. Тільки практичні і значимі результати для впровадження на сайті.


Використовую професійні інструменти і роботу “ручками”, системні навички просування сайтів “як для себе” та досвід провідних фахівців SEO та маркетингу. Це допоможе вам уникнути ризиків в майбутньому, оптимізувати витрати, зосередитися на головному, закріпити чітку стратегію витіснення конкурентів та закріплення довіри і позицій. Фундаментальні знання в сфері дозволяють не тільки виловити якісь “циферки”, а і проаналізувати джерело їх походження, та зробити висновки – що робити далі.

У вас буде так: шляхи збільшення конверсії сайту, покращення поведінкових факторів, готові рішення відповідно до цілей які ми обговоримо з покроковим алгоритмом оптимізації, консультація за результатами.